04 oktober, 2009

Man ska väl ha bakslag också?

För ett sånt hade jag idag. Jag har inte kännt mig på topp på sista tiden och ja, jag ska gå o ta lite blodprover. Tills vidare ska jag rota i mina gömmor o se om jag hittar någon lämplig medicin.
Jag är skakig och får hjärtklappning för nästan ingenting. Men idag blev det nog inte ett dugg bättre av att jag inte hade ätit något för än till middagen. Om man bortser från Lisas goda bullar, jag tog två :)

Jag åkte upp på kvällen eftersom hela dagen gått åt till andra aktiviteter men det var inte mycket som gick som det skulle. Tölten var passtaktig och det spelade ingen roll hur många bananvikningar jag gjorde fram o tillbaka. Traven kändes flack och jag ville inte ens försöka mig på galoppen. Det var lite blött och geggigt på volten.

Kanske skulle jag ha tagit mig upp till ridhuset trots allt så jag hade kunnat brilljera med min grisepass för dem som inte vet hur det ska se ut? ;)

Nå ja, i morgon är en annan dag och då ska jag se om det känns bättre, eller vad säger du Inga-Lill??

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen o kolla på Jason tror jag minsann, nu har vi en dvd vid varje tv i huset :)

Jo, just ja, jag har varit hos lillebror en sväng och tjyvlyssnat lite på låtarna som kommer på nya plattan i februari! Om en vecka åker dom till Japan. Coolt!

Nattis!

7 kommentarer:

  1. Hoppas du piggar på dig och kul att ses idag :)

    SvaraRadera
  2. Lisa>> Tack det samma! Smarriga bullar du hade bakat också! :)
    Jag brukar pigga på mig :)

    SvaraRadera
  3. Klart du gör, kul att bullarna var goda, har ju inte smakat själv, har ju sockerförbud :b

    SvaraRadera
  4. Mmm du får helt enkelt se till att pigga på dig, så är det.
    Kul att låtarna lät bra. :)

    SvaraRadera
  5. HOppas du mår bättre snart.

    Ska killarna till Japan? Riktigt häftigt =D

    SvaraRadera
  6. Lisa>> Oj, stackars dig ;) Dom var jättegoda!

    Annica>> Mm... Jobbar på det...

    Ammi>> Ja, på någon jättekonsert :)

    Inga-Lill>> Ja, vi hoppas det går bättre idag :)

    SvaraRadera