29 april, 2010

Mycket nu...

Jag har precis avslutat kvällens arbete. Jag tog en paus och var uppe i stallet och löshoppade Freyja en stund. Sen var det direkt hem och hoppa ner framför datorn igen.
Det har varit några omtumlande dagar med flera tråkiga besked och på tok förmycket på jobbet.

I mina tankar finns absolut mest lilla vackra fantastiska Ronja. Princessan av korkskruvar som får sin första cellgiftsbehandling just idag. Ronja är 4 år och hennes familj har redan innan detta gått igenom mer än vad någon familj någonsinn borde råka ut för. Därför vill jag länka till Ronjas egen insamling på Barncancerfonden. Du hittar den här:
Ronja krigar mot cancer

Annars ska jag ta mig tid och skriva ner lite om tävlingen, men jag är för trött för det idag. Ny kurs är bokad så snart kommer jag väl kanske börja få ok poäng på tölten också ;)
God natt alla underbara människor där ute!
Kram

5 kommentarer:

  1. :( Ska nog inte läsa om Ronja just nu.. Då somnar jag nog inte.. För mycket cancer just nu :( Tänkte hoppa iin och säga god natt iaf. Hoppas du sover gott. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Fin tanke Madde, ska titta på insamlingen sen. Kul med kurs för er :)

    SvaraRadera
  3. 2010 skulle ju inte bli ett sorgligt år...

    Ser med spänning fram att få se och höra om kursen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Löhoppningen var riktigt rolig :)

    SvaraRadera
  5. Stackars liten. Har tyvärr själv gått igenom det som denna familj går igenom just nu med min egen Daniel. Väldigt jobbigt...

    SvaraRadera