26 juli, 2010

Träningsstart...

Ja, det är väl onekligen tid att sätta igång nu om vi ska ha en chans att närma oss något som liknar tävlingskondition... Det gäller ju både mig och Freyja så idag satte vi lite fart. Det var inte så varmt ute på kvällen, "bara" 20 grader så vi tog ett par varv på volten. Körde mycket övergångar, dock inte så mycket tölt idag.
Igår töltade hon som aldrig förr när vi var ute i skogen. Hennes ökade tölt när vi är ute o busar i skogen är så fantastiskt härlig så jag blir helt lyrisk! Inte lika lätt att få till den på volten dock...

Sen när jag kom hem var det dags o jobba på min egen tävlingsform. Det har kanske blivit liiite för mycket semestermood här hemma så varje dag är en lördag - typ :P
Stack ut på inlines en sväng innan jag kröp ner i soffan. Dock kunde jag inte motstå att moffa i mig några skorpor med marmelad och ost. Det är ju SÅÅ gott! Nå ja, regnar det inte i morgon får jag väl ta en längre tur på hjulen... :) Kanske ska skaffa mig en sån där pilatesboll o sitta o kolla på TV på istället för o halvligga slött i soffan?

Nu är det nog dags o hoppa in i duschen och sen hägrar bingen... Bara en vecka kvar på semestern *SNYFT*

Hoppas du har haft en underbar helg!
Kram!!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som tar dig ut och tränar... jag har låtit latmasken ta över mig helt... :p

    SvaraRadera