19 april, 2008

Bilder...

... Idag har matte varit hos den dära braiga fotografen Christian och hämtat lite bilder. Jag ville att hon skulle slänga ut några på en gång, men hon mumlade ngt om att hon minsann var för trött, och hon surrade något om någon logga hon var tvungen o fixa på bilderna först...
Jag tycker hon är tråkig.

Christian - han är en toppenfotograf! i solsken och i regn har han lyckats plåta mig från min bästa sida. Det är BRA med sånna tvåbeningar!

Jag är lite orolig idag, för en av mina kompisar har jätteont i magen och har åkt till sjukhuset. Jag hoppas hon kommer hem snart, nu börjar det faktiskt bli dags för kvällsmat, och hon är inte hemma än. Hoppas att hon mår bra!

1 kommentar:

  1. Hej Madde - eh menar Freyja såklart! Jag försökte gå in på din sida flera gånger, skrev freya.blogg.. istället för Freyjas - inte konstigt att jag inte hittade hit.. Kul med hingstvisningen, stackars Dimman, hur har det gått med henne? Spännande att få se lite nya bilder! /Lisa

    SvaraRadera