22 april, 2008

Vila

Det är så himla skönt och bara gå o skrota i hagen nu när våren äntligen är här.
Jag rullar mig på dom torra fläckarna och blir av med mängder med päls.

Matte har låtit mig vila sen ett par dagar efter tävlingen. Jag ska få vila i typ en vecka till eller så. Sen är det väl dags o börja ladda för nästa tävling som är i juni. Husbyöhn, hemmabanan.

Matte surrar om att vi ska träna mera på vänster galoppen, för hon var visst inte helt nöjd med att jag lurade henne på poängen med korsgaloppen. Ojoj, det kan bli tufft!

Sen pratar hon om travträning också, så jag antar att det blir en hel del cavaletti när volten är helschysst igen. Det är iofs ganska roligt. Kanske kan jag få hoppa lite oxå :)

Nu ska jag lägga mig o vila lite i solen igen.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Säg till din matte att hon får säga till om ni vill ha hinderhjälp =) Jag hjälper gärna till när jag har tid.

    kramar i vårsolen <3

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite vila, det tror jag är viktigare än vi ibland förstår - Hrisse fick också vila igår, ska börja rida honom varannan dag ett tag, stärkande för senor osv :) Kram, Lisa

    SvaraRadera