18 april, 2008

Freyfaxi 13 april 2008

Första gången jag har en rosett i tränset. Det gick ganska bra, tills den otäckingen bestämde sig för och blåsa in i mina ögon. Då blev jag skitarg och hoppade lite jämfota!!

Jag lyckades i alla fall knipa åt mig en plats i B-finalen med poängen 4,6, 5,0 och 5,4.

Dock bestämde jag mig för att skämta matte lite aprillo (det var ju ändå april) i b-finalen, så jag tog en mycket diskret korsgalopp = 0 poäng på den.
Matte vart liiiiiite snopen!

Men jag fick en rosett ändå

Kram! (Ja, vi hästar kan också kramas!)

4 kommentarer:

  1. Ni var såååå duktiga :D
    *kramas massor*

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder och vilket "snitsigt" ekipage!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sida din matte gjort, hon har tur som kan det där hon ;o) Och va fina ni är, lite mallig måste man ju va när man får rosett! :oD
    Kramar

    SvaraRadera