24 april, 2009

Bildspamming

Jag är ju normalt inte lika tuff som Annica som vågar lägga ut bilder för konstruktiv kritik med jämna mellanrum.
Men eftersom Chris har tagit så många fina bilder så känns det som att jag verkligen måste bjussa på några nu.
Någon som kan bjussa på lite konstruktiv kritik?
PoK


Tölt 1

Tölt 2



Galopp 1

Galopp 2



Skritt 1

Skritt 2



Trav 1

Trav 2


Alla bilderna är tagna av Chris för min räkning. Vill du att han ska komma ut och fota dig, skicka ett meddelande till mig så vidarebefodrar jag det.

En av bilderna är suddig, det beror helt enkelt på att jag har klippt ut mig ur bilden och förstorat upp den lite för mycket, förlåt Chris!

9 kommentarer:

  1. Första skrittbilden ser inte ut som skritt.. :) Jag ger ingen kritik, jag är inte tillräckligt bra för det. Men ni är så snygga <3

    SvaraRadera
  2. Det är skritt, jag har följt bildserien juhe :P, den andra där emot är nog lite skänkelvikning oxå *visslar oskyldigt*

    SvaraRadera
  3. Jag är sämst på att kommentera men:
    Tölten: lite framtung kanske? Bra på baken, fina lyft och form.
    Galoppen: Snyggt!
    Skritt: Svårt att säga... bra bakbenskliv?
    Trav: Ser trevlig ut, bra steg lite dåligt sväv kanske?

    SvaraRadera
  4. Det ser mycket bra ut! ;) SKRATTAR! Jag kan ju ingenting! :)

    SvaraRadera
  5. jag ser ett fel på en gång!!! Du har ju ingen sadel.... det är ju som att vara naken,hahaha :)
    Ni är jättefina.

    SvaraRadera
  6. Ni är bäst!!!!!!
    Många kramar

    Karin J

    SvaraRadera
  7. Bild 1,2 håller med Annica, lite framtung, men fina lyft, galoppen - fin, ser rund ut :)

    SvaraRadera
  8. Alla bilder förutom galoppen ser hon framtung ut. Det beror nog mestadels att du rider utan sadel. Tölten - bra lyft, kan trampa under mera.
    Galoppen - helt ok men du sitter snett. Skitt- framtung och lite dåligt undertramp. Traven - framtung men ganska ok

    SvaraRadera
  9. Tackemycket!
    Ska se om jag kan fixa lite bilder med sadel någon dag oxå, så hoppas vi på att vi inte är lika framtunga :)

    SvaraRadera