14 april, 2009

Sommarvärme!

Ja, det är verkligen sommarvärme här nere i Frankfurt. 22 grader i skuggan och strålande sol!

Jag saknar mina vita linnebyxor, jag saknar ett par riktiga sommarskor! med öppen tå kanske?
Njäe, då måste jag köra lite pedikyr först, men nått svalare i alla fall vore inte fel.

Vi smiter "tidigt" från kontoret idag, vi ska strax iväg. Alla är sega av morgonplanet och värmen.

Jag träffade en gammal jobbarkompis på arlanda i morse och tog en snabb fika. Jag fick två foundations av henne som inte passade henne. Hon hade fått dem som prov. Jag hoppas att dom inte är allt för bra, för då tripplas mitt sminkkonto nästa gång jag måste köpa nya. Den ena är en Dior och den andra en La Prairie (den senare hade jag aldrig hört talas om tidigare, sån bra koll har jag normalt)

Nu är det dags att packa ihop för idag!
Kanske skriver mer från hotellet ikväll...

Kram!
Ps. Kolla min bdb Ds

2 kommentarer:

  1. Härlig bild, du får ju uppleva våren två gånger vetja, lyllos dig :)

    SvaraRadera
  2. Myspys, lite positivt att vara borta iaf

    Kram!

    SvaraRadera