16 april, 2009

Jag tänkte inte skriva idag....

... men jag måste på något sätt skriva av mig och samtidigt försöka att inte låta så neggo.

Även om neggo är precis vad jag känner mig idag.
¤ Projektet
Alla vill att jag ska testa allting samtidigt, det går sådär
Testerna dom skickar mig går inte att utföra på grund av att masterdata saknas
Alla börjar bli hysteriska
Jag kommer aldrig hinna med allt jag måste göra
¤ Fritiden
Vad hette det sa du?
När var den?
Kan jag få minst 2 helger / vecka
¤ Familjen
Jag kommer snart få börja betala straffavgift för varje minut jag är borta
Sonen skäller på mig för att jag är i Tyskland
Mamma tycker jag ska hoppa över stallet när jag är hemma
¤ Jag
Är inte hungrig
PMS
Äter skräp o godis ändå
Mår illa
Less
Vill hem
Bokar upp mig för mycket

Så, det var väl inte allt för neggo va?

Avslutar lite klämkäckt, i morgon får jag åka hem! Tjoho!! Så får jag hela 45 härliga timmar hemma om planet landar som det ska!

PoK

3 kommentarer:

  1. :o/ *kramarenmassapåmaddin* Ibland är det inte lätt..

    SvaraRadera
  2. jag tycker oxå att du är borta alldeles förmycket!!!!

    SvaraRadera