12 maj, 2009

Knakad och brakad

Ja, nu har jag oxå varit där. Knakat mig och brakat mig hos naprapaten.

Det var väl inte så där jätteilla egentligen, men det är dumt o vänta tills det blir värre.
Å jäklars vad ont det gjorde när han tryckte på den där höftböjarsträckaren och när han tryckte på rumpan. Jag trodde jag skulle dö!

Han var förvånad över att jag var så rörlig i höften / bäckenet, eller vad tusan det var han böjde o bände på just då, o det var ju bra.

Så knakade han lite här o lite där o stretchade lite si och så... har mindre ont nu iaf. Det är ju bra. Ska tillbaka på torsdag igen. Tur att det inte är allt för ofta man går dit och bränner pengar.

Men jag tror jag ska försöka gå dit 2 ggr / år i alla fall, det är nog nyttigt... och ganska skönt när det är klart.
;)

Kramisar!

1 kommentar:

  1. Visst var han bra?
    Och ont gjorde det när han höll på men direkt efter så var det såååå skönt. Vi kommer gå varannan dag du och jag, jag ska dit igen imorgon :)

    SvaraRadera