11 maj, 2009

Kul grej från Ammin och Annica

1. Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
80% av beloppsgräns 5000 kr uppnådd

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tror G4 oxå

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
När vill du rida?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Stanna hemma o jobba idag madde

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag är på väg till jobbet

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Gör d!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Svara :-)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Din anmälan är registrerad

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Bara lite inne i Ronja

10. Din romantiska replik?
Tycker dock att beslut om det är 20 eller 50 ska tas av någon annan än oss

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Välkommen till T-Mobile


Kan säga att jag är tacksam över att den inte stannade på vissa SMS som jag inte har velat ta bort ;)

5 kommentarer:

  1. Bara lite inne i Ronja? Skulle vilja veta vad det handlade om *asg*

    SvaraRadera
  2. Ja så tokigt det kan bli

    SvaraRadera
  3. Ehh, *asgarvar*. Det där lät skitroligt, och jag är också nyfiken om det där med Ronja.. . Tyvärr så raderar jag min inkorg varje dag så jag kan nog inte prova på det där

    SvaraRadera
  4. *hehe* det där med Ronja, jag kanske borde förklara mig för alla er med snuskig fantasi ;)

    Det var rubriken på ett MMS, en bild på Rasmus när han sitter helt insöad i Ronja Rövardotter filmen
    *fnissar*

    SvaraRadera
  5. hehe jag skratta oxå och fundera lite över Ronja svaret :P

    SvaraRadera