27 maj, 2009

Sådär dag idag...

Idag är en sådär halvjobbig dag...
Jag ska in på DT (Datortomografi) igen vilket - som vanligt - resulterar i alla möjliga krämpor och "tumör känningar".

Jag har haft ont i magen ett tag, idag är det värre än förut. Förmodligen kommer jag fortsätta känna "tumörer" och andra otäcka saker tills jag får svar på DT'n...

Jag shoppade lite igår för att höja upp humöret och tänka på något annat. Två par byxor och en aprikos top. Letade skor också, men det hittade jag inga, och ingen softshell jacka heller. Jag undrar om jag ska kika på höökan kanske?

Ikväll är det utsläpp på sommarbetet. Jag tar med mig både mannen och sonen upp om vädret är bra. Kommer väl bli lika exalterande som vanligt, hästarna dyker ner 2 meter innanför grinden och äter som om dom aldrig fått mat förut.
Som vanligt blir man snopen och besviken när man förväntat sig (eller kanske snarare hoppats på) glädjerus och bus.

Näe, ska ta o jobba lite innan det är dags o åka...
Kramisar!

6 kommentarer:

  1. Det kommer gå så bra så!
    Mmm och elaka jag kommer ju ta ut Stjarna nästan på en gång, för jag vill ju hinna rida oxå... :S

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns jobbigt, tyckte det var jobbigt med mammografi, men sånt har väl inte du börjat med än :) Det går säkert bra, kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Klart det kommer gå bra!! *kramaromenhimlamassa*

    SvaraRadera
  4. kommer gå alldeles utmärkt. :-) kramis

    SvaraRadera
  5. Jobbigt, hoppas att det gick bra och att du inte behöver oroa dig.

    många kramar
    Eva

    SvaraRadera
  6. Jag vet hur det känns, inte roligt.

    SvaraRadera