27 september, 2009

Det går bra nu...

Sen vår underbara fröken var ute o coachade sent en kväll mitt i veckan har det gått ganska bra. Takten är överlag ok och Freyja känns jämt mjuk i båda sidorna. Jag gör bananvikningar lika lätt i båda varven när jag rider på minifyrkanter. Vi har till och med lyckats få lite ökad tölt, med bara mindre passtakt då o då. Stora framsteg.
Hur traven ser ut vet jag ju förståss inte, men vi tränar på förvänd öppna och tempoväxlingar. Det känns bra och jag har ett h_vete o sitta ner i sadeln. Vilket brukar betyda att det är rätt ok.

Målet för helgens tävling är att få tölten o kliva upp på "första" platsen igen bland poängen. Sist var den sämst av alla och det känns ju lite märkligt. Men det går väl upp o ner.

Planeringen för helgen har börjat. Resvägen utstakad och packningsplaner klara.
Nu ska jag dreggla vidare på mina bilder på min nya idol... Har du inte sett Transporter filmerna och gillar vältränade karlar o action, så har du missat nått (eller nån ;) )
Jason Statham
Bild - Jason Statham (Jasons life rules #1: "Even tough guys now where to put the ottoman")

Dags o krypa till kojs!
Kram

5 kommentarer:

  1. Det blir en lång dag på lördag om du ska ta dig till alla finaler :P Det såg riktigt bra ut igår tjejen. :)
    Hoppas du inte drunknade i allt dreggel ;)

    SvaraRadera
  2. Viss är det kul just nu, hoppas det håller i sig till på lördag. Vilken fantastisk planering vi har inför lördagen. Var sak har liksom fått sin plats ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe jag missade bilden förut, såg den nu istället. Riktigt snygg =D Hoppas, hoppas att det blir tävling på lördag!

    kram!

    SvaraRadera
  4. Annica>> jo, jag drunknade :P Eller, är uttorkad iaf ;)

    Inga-Lill>> Ja, det är skitkul! Vi får hålla tummarna att det håller i sig ett tag till :)

    Ammi>> Eller hur!? Jag bara döööör!! <3

    SvaraRadera
  5. Vi ses på lördag! Jag dömer.

    SvaraRadera