12 september, 2009

Lektionsdags igen...

Idag var det lektion för Anna igen. Den här gången var det extra välbehövligt. Anna har en magisk förmåga att få mig att återfå självkänslan. Att få mig att se ljusare på saker och att få mig att rycka upp mig.

Sen förra tävlingen har det kännts sådär med tölten. Jag tyckte verkligen att vi hade bra takt i tölten. Visst blev vi säkert lite passiga i kruvorna men överlag tyckte jag takten var bra. När jag fick kommentarerna efteråt hade alla tre dommare skrivit att jag hade passtakt. Inte "ngt passtaktigt" som vi har fått ibland utan som enda kommentar "passtakt"
Då kände jag att jag nog inte skulle hålla på med det där med tölt. Att om jag missbedömt mig så ofantligt på takten sänkte mig totalt.

Jag har skivit om slutet på den här bloggen 100 gånger. Men jag får det inte att bli som jag vill.
Så jag nöjer mig med o säga "Tack Anna för att du får mig att återfå tron på mig själv..."

Nu ska jag återgå till min Ben o Jerry glass... Varför finns de inte i större förpackningar?

5 kommentarer:

  1. bra att det känns bättre.
    har inte ens smakat ben o jerryglassen... börjar misstänka att jag missat något.
    hur gör man en länk eller vad det heter, alltså det kommer upp en ny sida med lite info, på ens blogg? skulle vilja ha en tävlingsknapp och under den finns mina resultat... så där som annica har

    SvaraRadera
  2. Vassego, Madde. Jag hoppas att du har hittat den där gnistan igen. Ut och mys i full galopp ibland på din underbara skäck och T2-tölten. Det är både du och hon välförtjänta av. Hon är ju "bara" 6år.. Många år kvar av tävlande, töltande och formsättande.

    SvaraRadera
  3. Skönt att det känns bättre :) Idag, söndag var ni ju jätteduktiga också!

    SvaraRadera
  4. Linda, jag ringer o berättar lite senare....

    Anna> Jo, den är nog påväg tillbaka iaf. Ska ut i skogen o busa så snart jag inte har 12000 andra saker inplanerade när det är ljust ute :)

    SvaraRadera
  5. Lisa> Mm... Mycket tack vare Annas peppning igår var självförtroendet snäppet bättre idag... :)

    SvaraRadera