10 september, 2009

Segt...

Mm... idag är jag seg och trött, kan bero på att jag var uppe med sonen några gånger i natt. Eller att jag har ofantligt mycket o göra på jobbet. Egentligen skulle jag nog behöva en helg när jag inte har någonting planerat.. Det får nog bli nästa helg för den här har jag också bokat upp helt o hållet.

Igår följde Maria med upp till stallet och vi hade seriös galopp träning. Det gick väl ganska bra, om man bortser från att vi fick fel galopp hela tiden. Men det var snygga fattningar och snygga galopper.

Ikväll fortsatte vi på samma tema men på rakt spår. Det blev några fler rätt galopper än fel idag i alla fall. Jag jobbade på min timing i fattningarna. Jag red runt o blundade och försökte känna in galoppen. Som vanligt gick det bättre i höger varv. Inga-Lill stod i mitten och kom med goda råd och idéer.

Jag har funderingar på o avboka mig från Stormurmästerskapen. Det blir för mycket och vi är nog inte där än i år heller... Eller, Freyja är säkert, men inte jag.

Nå ja, det tål o tänkas på en dag till eller så.

Nu ska jag krypa ner i sängen o försöka ta igen lite förlorad sömn.
Nattis!

3 kommentarer:

  1. mmmm det är svårt det där. Jag tror det blir bra vad du än väljer :)

    SvaraRadera
  2. Pelle ska va med i femgång med Hrisse :)

    SvaraRadera
  3. Alltid ett dilemma det där...du kommer nog på vad som är bäst.
    Trevlig helg

    SvaraRadera