06 september, 2009

Mör...

Mm, jag är mör efter en hel helgs tävlande.

Jag ska väl inte vara annat än nöjd, men det finns såklart massor av saker jag inte är nöjd med också, som jag ska göra bättre på nästa tävling.

Jag ska dock inte klaga på slutresultatet, jag kom 2'a i b-finalen i V5 och 3'a i b-finalen i T7. Jag slog Björn!! *hihi*

Det jag gillar mest med "våra" tävlingar jämfört med de jag var på på "storhästtiden" är den hjärtliga stämning som är nästan överallt.

Det går att skojja och prata med de flesta och och man frågar någon om råd så får man alltid bra svar. När "min egen coach" inte var på framridningen fick jag hjälp av både Björn och Pia.

Mina poäng skriver jag ner en annan gång, för nu måste jag gå o duscha och tvätta håret. Och förhoppningsvis lyckas massera bort värken i vaderna. Inte kan det väl göra så ont för att jag kortade stigläderna ett hål, eller?

Sen måste jag bara, innan jag slutar skriva, skryta lite om min skruttan som _fortfarande_ går in hur lätt som helst i transporten. Roligast var när vi skulle iväg och svärmor chockat sa "Va? Är hon redan inne??"
Det tar nog inte mer än en minut o få på henne och det är så skönt!

Nu, duschen var det!

Jo, just ja! Grattis Inga-Lill till din tredjeplats i femgången! Skitbra jobbat!! :D
Alla andra jobbade också på bra i helgen, även om domarna inte såg vilka fantastiska prestationer ni gjorde, jag vet! Nästa gång går det ännu bättre!

Duschen!
Puss!

5 kommentarer:

  1. Snåla med poängen var dom. Men med tanke på att du tog dig till final i bägge klasserna, så visar det att ni är duktiga. Slog vi inte "all time" kortaste tiden med lastning när vi skulle hem. Kan inte tagit en minut ens

    SvaraRadera
  2. Skönt att hon är så lättlastad nu - ni var jätteduktiga överlag, fint ekipage!

    SvaraRadera
  3. Vill tacka Ellie också som jag fick låna lite som hästskötare, Tack snälla

    SvaraRadera
  4. Jag tycker ni var jätteduktiga :)
    Det är väl klart att det alltid finns rum för förbättring men har man kommit till B-final i båda sina klasser så ska man nog vara nöjd ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis, det gjorde ni bra! Tack för skivan med bilderna.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera