30 september, 2009

Lite sen, jag vet...

.... Men spotify är guld! SÅ mycket lättare det är o jobba med hög musik i öronen. Milow går mest och visst smygkikar jag på Jason på skrivbordet då o då. "What if" spelar jag oxå rätt ofta och glädjs åt att Annica har full koll på vad jag gillar.

Annars red jag sent igår. Freyja går så bra så bra! Mumma! Min lilla darling! Inga-Lill tittade och höll med. Hon går mycket bättre i tölten, svävet i traven har börjat dyka upp och galoppen var helt ok den med för o vara på volten :)

Oh! Nu ska vi ha revanch! :)

7 kommentarer:

  1. Kakor o bönor o sånt du vet ;)
    O Jason förståss ;)

    SvaraRadera
  2. Visste att du skulle gilla den låten tjejen :)

    SvaraRadera
  3. Haha jaaa Spotify är jättebra! =D

    SvaraRadera
  4. Ja, vad vore livet utan Spotify :)

    SvaraRadera
  5. Ok, nu hänger jag inte med. Vad är Spotify för något?

    SvaraRadera
  6. Ammi>> Great verkligen! :P

    Lisa>> Det vore musikfattigt :)

    Dannie>> en musiktjänst på nätet... spotify.com

    SvaraRadera