16 februari, 2010

Bättre idag?

Ja, kanske är det bättre idag? Kanske har jag mer energi och kanske kanske smiter jag upp till stallet. Igår hade jag ingen som helst inspiration eller motivation. Så det blev soffläge istället. Attackerad av halsbränna kom jag i säng hyfsat tidigt och idag känner jag mig piggare.

Kanske är det kommande lektioner och kurser som fått upp spiriten lite idag. Eller det faktum att semlor kommer stå serverade kl 14 på jobbet. Kanske solen spelar in också. Vad vet jag! Det viktigaste är dock att jag känner mig lite piggare idag.

Kaffe ransoneringen på jobbet går ganska bra, har bara tryckt 3 ggr på kaffemaskinen idag. Har ett tryck kvar som jag sparar till semlan.
Försöker gå från 10 till 4, 5 i nödfall. Borde väl kunna skrämma bort halsbrännan tycker jag.

Näe, nu är det dags o leka lite med forecasten igen!
Kram kram

3 kommentarer:

  1. Låter jättebra gumman! Om du åker upp till stallet får du gärna ge Isak lite kärlek oxå :)

    SvaraRadera
  2. Själv försöker jag låta bli att överanvända min lattemaskin... Svååårt.

    SvaraRadera
  3. Energin kommer nog tillbaka ordentligt när solen tittar fram, snart kan vi gå barfota i gräset :) ja, ganska snart..

    SvaraRadera