10 februari, 2010

Knakad...

Knakad och brakad, ja näst intill misshandlad. I alla fall känns det så när man är där. Naprapaten jag gick till idag är stor som ett hus, men snäll som en björn som tur är (Micke - Naprapat) Men när han trycker och klämmer som mest gör det så ont så tårarna rinner. Det är näst intill omöjligt att slappna av.

Jag var visst lite krokig, sne i höfterna, nacken och lite krökt mitt på... *visslar oskyldigt* Tänk att jag inte kunde gissa det ;)

När han var färdig kände jag i alla fall huvudvärken segla bort sakta men säkert och kroppen känns i allmänhet bättre. Har inte haft någon halsbränna idag heller :)

Jag fick egentligen bara lite restriktioner för ridningen ikväll så det blir mjukridning med "för långa tyglar" för o hålla händerna nära kroppen... vilken tur att jag är så otroligt bra på det! :)

Sen kom jag dock på att jag kanske inte har tid o åka upp ikväll? Jag måste ju packa inför kick offen i morgon. :S Helst sova tidigt oxå, för missar jag bussen vid jobbet får jag ta bilen ner... Det känns lite onödigt...

Vi ska till kolmården och jag och min roomate har köpt lite chips o tugga på i morgon kväll. Drickat är oxå planerat. Har köpt Strawberry daqari mix :) Lite vodka alt ljus rom är allt som saknas.
Förhoppnignsvis däckar jag inte på rummet innan middagen...
Det är ju drygt 1 år sen jag drack mer än ett glas vin typ... eller, jag fick kanske i mig 4-5 cider på nyår. Det var näst intill ett mirakel :)

Nu ska jag se om jag kan göra ett sista ryck på jobbet!
Kramisar!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt att du är fixad...

    SvaraRadera
  2. Fixad och fixad... Det blir hon nog aldrig :P *fniss*

    SvaraRadera
  3. Ha så kul och försök att inte tölta på några djur i parken :)

    SvaraRadera
  4. skönt att bli av med huvudvärken.. :)

    SvaraRadera