02 februari, 2010

Lite bilder

Ibland har man tur! Petra var och tittade på tävlingen i helgen och jag och Freyja lyckades fastna på 3 bilder! Jag blev så himla himla glad!
Min sits är ju sådär, galoppen har onekligen varit bättre, men ändå kul att ha några bilder! Så, här kommer dem. Dimmiga och suddiga. Men det är inte lätt o ta kort i ridhus...
Tack snälla Petra!!


Arbetstempo tölt V2

Galopp V2

Ökad tölt T3

Och som kommentar till mina ridlärare. Nej, hälen ska inte vara där och nej, jag ska inte falla frammåt i galoppen utan räta på mig ;)

Kramisar!!

5 kommentarer:

  1. Snyggt lyft och undertramp i T3´n... :) Vilken skillnad när man faktiskt riiiiider va :)
    Jag tycker det ser bra ut tjejen, vaddå hälar? Hade du sånna.. det är nog lite damm ivägen i så fall *asg*

    SvaraRadera
  2. *ha ha* det var det första jag tänkte på! Hälarna och sitsen.. :-D
    Men bra lyft och bra undertramp på T3..
    Och med de poängen... Mmm, inga kommentarer där inte, bara BRA GJORT!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder duktigt och fint ekipage, snygga lyft!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Nästa gång kommer du sitta perfekt!
    Då kommer det gå ännu bättre! Träna på! :)

    SvaraRadera