25 januari, 2011

Bara för sakens skull...

Och för att Annica ska ha nått o läsa ;)

Igår red jag lite igen på volten. Freyja känns oväntat bra i ryggmuskulaturen så jag vågade mig på att öka tempot lite. Så det blev lite trav och till och med några galoppsprång :)

Töltade lite också, men bara några meter då jag kände att hon inte riktigt hade baken med sig och jag vill inte direkt kräva något av henne utan fokuserar på "kul". Skrittade kanske 20 minuter och de andra gångarterna sammanlagt kanske 5 minuter.

Det känns faktiskt i ljumskarna idag. Inte för att jag hade förväntat mig något annat när jag inte setat på hästryggen på 3 månader...

Det var mysigt i alla fall och jag Freyja tyckte det var jätteroligt att få röra lite på sig.

Sen fick hon lite massage på halsen och nacken innan det var dags o gå ut till kompisarna i hagen igen...

Min lilla ponny!! <3

1 kommentar:

  1. Tack tjejen, det är bra att du tänker på mig ;).

    Ni verkade tycka att det var rätt mysigt igår bägge två :)

    SvaraRadera