04 juli, 2009

Gladur - Kort summering

Här kommer det short short version. Den längre får bli när jag sovit.
Upp 04:10, i stallet 05:00, Freyja skötte sig rätt bra vid lastningen iväg från stallet 05:30
Framme på Toftinge strax före halv 8.
Solsken underbara vänner och fantastiska hästar!
5'e plats i F2 uttagningen
11'e plats i T8
4'e plats i A-Finalen F2 (en stund i alla fall ;) och jag låg visst etta fram till galoppen, Freyja orkade inte så mycket mer då )

Lasta hem gick också jättebra. Så jäkla skönt!

Det jag är mest nöjd med under dagen
1. Sällskapet - Såklart!!
2. Lasningen
3. 5,5 i traven!!!
4. Att jag fick 5 chanser o lägga pass på ovalbanan

Att jag är ofantligt nöjd med Freyja behöver jag väl inte säga?
Och tack Inga-Lill och Annica för jag fick ställa Freyja hos era hästar så hon inte fick total separationsångest.

Nu ska jag uppdatera min "high score sida" sen ska jag sova!!
Puss o kram och igen, tack alla för en fantastisk dag!

6 kommentarer:

  1. Kul Madde! Vad bra det gick i T8 för er! :D Sen förstår jag att du är stolt över traven :)

    SvaraRadera
  2. Ni var bäst tjejen!
    Fatta A-final på första femgångstävlingen och 11 plats i T8. Och som sagt hon gick på så himla snällt :)

    SvaraRadera
  3. Det lilla jag hann se av er var skitfint. Du har en väldigt snygg häst!

    SvaraRadera
  4. Härligt...grattis till den fina prestationen. :)

    SvaraRadera
  5. Madde! Jag har stängt min blogg. Vill du fortsätta att läsa den så skicka mig ett mejl, så lägger jag upp dig: eva.kent"snabela"gmail.com

    SvaraRadera
  6. Härligt! Och skönt att du inte slog mig i femgången :-D

    SvaraRadera