09 juli, 2009

Toftinge - Bilder

Åh, det är så många så jag vet inte var jag ska börja! Jag är helt galet lycklig över min medryttare/hästskötare/fotograf.
Hon är bäst! :D

Jag ska se om jag kan välja ut några... Tur jag kan förminska dem så jag inte fyller upp era webläsare helt o hållet ;)

Tölt

Toftinge
Foto:Elli

Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Trav


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Skritt


Toftinge
Foto:Elli


Galopp


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Passförsök


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli


Toftinge
Foto:Elli




Inga bilder får kopieras utan mitt (dvs Elli's) tillstånd...
:)

12 kommentarer:

  1. Jättefina bilder Madde!
    Fiiin form i alla gångarter, bra undertramp och allt sånt där. :) Det enda jag kan säga är väl räta på dig när du rider lätt, samma sak som jag oxå måste göra...

    Och du, det var väldigt tyst på min mobil ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, jättefin form och jättefint steg. Du har verkligen en fin häst att jobba med. Tycker att tölten är snäppet vassare på T8 bilderna är i F2.
    Kanske beror på den snygga västen ;-)

    SvaraRadera
  3. Förstorade bilden hamnar bakom de små, ska de vara så? Jättefina är ni iaf. Kram!

    SvaraRadera
  4. Annica>> Tack, och ang lättridningen, kommer nog aldrig lära mig det så jag får lära mig o sitta ner och behålla traven hela varvet ;)

    Maria>> Tack gums!

    Inga-Lill>> Mmm... Hon är fin lillsessan... Västen hade jag i F2 finalen... Och jag fick ju snäppet bättre poäng där än i uttagningen :)

    Ammi>> Märkligt, har jag inte varit med om förut? Är det alltid så? Blir det så för någon annan?

    SvaraRadera
  5. Jag har samma problem med bilderna som Ammi, mystiskt eller hur?

    SvaraRadera
  6. Hos mig kommer bilderna upp fint :D

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder - vous êtes fotogéniques! :D

    SvaraRadera
  8. Vad fina ni är!
    Elli: vad du är duktig med kameran!

    SvaraRadera
  9. glömde ju säga att jag har inga problem bilderna, fast å andra sidan kanske du åtgärdat det ev problemet...

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder! Jag bara ler och njuter :-)
    Kram Karin J

    SvaraRadera
  11. Det verkar vara lite olika med hur bilderna visas... vad har ni som har strul för webläsare??

    Karin>> Hon är underbar, när kommer du och ser henne på närmare håll? ;)

    SvaraRadera