07 juli, 2009

Kvällen...

Ikväll var jag själv i stallet, eller nästan själv. Maja var uppe och red Gledi, men jag stack ut i skogen. Vi busade runt med långa tyglar för det mesta men jag tog några chanser att lägga lite pass då och då också. Jag försöker göra som Inga-Lill tipsade om att ha ett "ljud" som signal också. Försöker komma på någon bra bara...

Vi hade en jättemysig tur på lilla E4'an och sedan lastade jag Freyja några gånger när vi kom tillbaka. Så passade jag även på att spola (läs regna lite) på Freyjsingen. Det gick ganska bra och idag kunde jag nästan rikta strålen rakt på henne innan hon hoppade i luften.
Avslutade när hon stod stilla med strålen riktad strax ovanför henne så det regnade lite snett från sidan.

Jag är helnöjd med kvällen och som tur var missade jag Michel Jackson galan ochså, annars hade jag väl grinat ihjäl mig.

Kramisar!

Ps Inga-Lill: Välkommen till blogträsket ;) Ds

4 kommentarer:

  1. Det var mysigt i stallet igår, förutom att regnet öste ner =) Jag har en jätteball bild på dig och Freyja från helgen, måste få ut den! =D

    Jag började titta på MJ galan, pallade dock inte och bytte rum men hade på i bakrunden :(

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig tur :)

    SvaraRadera
  3. åh, det är så tråkigt här !!!!!!

    SvaraRadera