22 februari, 2012

Igång!

Äntligen är vi igång igen lilla fläcken och jag. Hon är så härligt rolig o rida. Positiv och lyhörd. Kondisen är under all kritik men konstigt vore ju annars. Nästa projekt är väl att fylla hälften av ridpasset med snabbare gångart än skritt och bygga lite kondition. Jag funderar faktiskt på att anmäla mig till Stormur vårlätt så jag har något att sikta emot. Jag längtar efter att ha tillbaka min ponny i full kondition och jag hoppas att vi är igång helt när våren står i blom så jag kan rida ut i skog och mark med min bästaste vän och busa! Jag längtar efter långa töltsträckor på travslingan och härliga busgalopper. Jag längtar efter blåsippor och värmande solstrålar... Kramisar!

6 kommentarer:

  1. Jaaaaa vi anmäler oss till Stormur Vår Lätt!!! :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Hur långt i förväg behöver jag boka den bästa hästskötaren? ;)

      Radera
  3. Tjoho!!! Back again både med blogg och Freyja :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå ja, med Freyjson iaf... Bloggen - jag ska försöka ;)

      Radera