25 september, 2010

Höstigt...


Ja, det är verkligen höstigt nu, o för min del inte bara ute, även i sinnet... jag är trött, frusen o allmänt energilös... Egentligen borde jag verkligen ladda för fullt inför nästa helgs tävling...

Dock har jag en eminent ursäkt o ta det lungt den här veckan, kiropraktorn meckade med Freyjs i början på veckan så först på måndag kan jag rida ordentligt igen... Jag hoppas verkligen det gjorde susen nu...

i veckan har jag löslongerat o tömmkört lite och igår var bästa Elli ute o skrittade i skogen. I mmorgon blir det ponnyridning med Ras och hans kusin... jag tror jag kan sitta hemma o mysa i soffan med gott samvete ikväll...

Hade varit kul o kika på Stormurs tävlingar idag men istället blev det knallemarknad och sen försöka mota bort förkylningen.

Nu - soffmys!

Kram

2 kommentarer:

  1. Äntligen en uppdatering :).P o K påre

    SvaraRadera
  2. Med hösten kommer tröttheten hos många av oss. Här sitter en annan som känner sig allmänt eländigt, trött och energifattig.

    SvaraRadera