30 september, 2010

Shoppat!

Igår blev det massor shoppat. Beställde ett täcke jag gått och fingrat på någon vecka. Jag fingrade på det på fina hästbutiken i väsby men beställde det från Börjes. Det var visst mycket billigare där :)

Sen åkte jag ner till Hööks efter jobbet och köpte ett till par ridstövlar, bättre och ännu snyggare (Såklart!! ;) ) Passade på att köpa den där overallen jag fick pengar till förra året men som var tvärslut i lager när jag skulle köpa den. Sen gled det ner ett par varma skinnhanskar i påsen oxå som visst var veckans vara *tipsar*

Nu dags o jobba järnet igen...

2 kommentarer:

  1. Värsta shoppingen!!! ajlajk!! Visst känns det bra :)!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad synd att jag inte såg de där skinnhandskarna när jag var där. Jag fick ju min fina overall i present! Vi kommer vara så snygga och matchiga i vinter, både vi och hästarna *hihi*

    SvaraRadera