03 juni, 2008

Exteriör...

Matte la ut en bild på mig på "Buke" idag för att se vad andra säger om min exteriör. Vad det nu ska vara bra för, jag är ju finast i världen! Det säger hon ju varje dag!

Jag fick i alla fall följande kommentar:
Kortare och mera stupande bogar än man kan tro med tanke på halsansättningen som är bra. Litet lång i ryggen vilket stör proportionerna. Utmärkta benvinklar

och
Jag kan inget säga om vare sig passen eller tölten från den bilden. Men jag tror att galoppen kan bli flack och fyrtaktig. Jag skulle jobba mycket med samling och att stärka över och underlinje för att skona den långa ryggen. Samt att låta bak-kärran som ser stark ut ta det mesta utav jobbet.

Samling samling samling - Det är ju SÅ jobbigt! Usch, nu kommer matte bråka med mig i morgon igen

Vilken bild? Den här:



Kanske inte en av de bästa som tagits på mig, men rätt ok ändå.

I helgen är det tävling igen! Det ska bli jätteroligt!

2 kommentarer:

  1. Det var visst en fin bild, vad kul att få lite kommentarer, det skulle jag också vilja ha, hur gjorde du?

    SvaraRadera
  2. Undrar om man ska ta och lägga ut en bild på Stjarna... :)

    SvaraRadera