27 juni, 2008

Sommardag!

Ja, jag tänkte jag skulle be Freyjsingen ge mig lite plats i den här också. Det är ju inte så ofta hon har något att berätta. Inte jag heller i och för sig. Men ibland kan jag ju skriva av mig lite.
Risken finns ju dock bara att min gamla vanliga blogg / Dagbok blir helt bortlömd och vissnar ihop.
Men det är väl smällar man får ta.

Igår gjorde jag mängder med uppdateringar på stallets sida. Det verkar som om de flesta tyckte det vart jättebra! Och det är ju alltid roligt när man lägger ner X antal timmar på att fixa något.

Nu hoppas jag bara att alla drar sitt strå till stacken och ser till att ladda upp lite bilder och blogga så snart jag öppnat bloggen också.

Dock måste jag be söta Chris om hjälp med bloggen, eller i alla fall loggan. Jag hoppas han känner att han har tid!

Idag ska jag försöka jobba lite! Det är ju ändå fredag!

Kramisar!
~Maddi

2 kommentarer:

  1. skrattar lite...
    någon som ska blogga lite oftare???

    SvaraRadera
  2. Det låter bra det Madde! Skriv på bara - jag är en trogen läsare :)

    SvaraRadera