21 juni, 2008

Matte i Korea - Del 6

Jo da, jag hinner med ett inlagg till. Den har gangen utan svenska tecken. Jag hittade en free internet lounge pa flygplatsen!

Jag sitter har och har hemlangtan sa jag nastan borjar grata. Jag sag en liten kille i Rasmus alder som busade med sin mamma. Jag saknar Orvar sa det gor ont i hjartat!!

jag har kopt en kaffe och en new york cheesecake, kaffet for att jag borjar fa huvudvark och kakan for att det inte skulle bli sa jakla dyrt. Ja, alltsa, med kortavgiften pa visakortet alltsa.

Det ar 25 minuter kvar till boarding och sen ar det manga timmar pa planet. Narmare 12 timmar till Munchen, och sen vanta dar i nastan 3 timmar och sa ytterligare 2 timmar hem dar ifran. Det kommer att kannas som om jag landar mitt i natten. Klockan ar snart 12 pa dagen har nu...

En engelskman fragade mig imorse hur jag, utover jobbet, har upplevt Korea. Min forsta tanke ar att det ar smutsigt. Inte pa gatorna och sa, for dom ar kliniskt rena, men luften, husvaggarna och fonstrerna. Men annars kanns det som ett tryggt stalle dar man inte behover vara orolig om man gar ut pa kvallarna, och alla ar fantastiskt vanliga och odmjuka.

Uppe pa Namsan mountain igar fragade jag ett bord med koreanska tonarstjejer om nagon kunde engelska sa dom kunde forklara vad grejjen var med alla las som hangde tva och tva pa staketet. Alla utom en skakade pa huvudet och den tjejen som svarade sa "A little..."
Jag tyckte dock hennes engelska var fantastisk! Minst lika bra som receptionisterna pa hotellet.

Maten ar helt ok, om man vet vad man ska ata och tar man sig bara till narmsta Starbucks sa far man en desent kopp kaffe oxa. :)

Nahepp, om jag ska ta mig bort till nagon bank nagonstans och ata min cheesecake och sen satta mig i smokingroomet resten av vantetiden.

Jag har gott om Mocca Mint kvar, sa jag klarar mig hela vagen hem utan att fa spunk.

Massor massor massor av kramar!
Madde

Rasmus, om pappa laser det har for dig, sa vill jag att du ska veta att jag alskar dig och pappa mer an allt i varlden!!!
Ah vad jag langtar efter att fa krama pa er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar