08 oktober, 2008

Frågor...

Jahaja, Annica tyckte jag skulle svara på lite frågor.. så det är väl bäst jag sätter fart!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Den är tom, närmaste boken är en av mina anteckningsböcker.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Gardinen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Law and order

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
9 kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kollegorna som pratar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen till jobbet

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Annicas blogg

8. Vad har du på dig?
Jeans, vit top, rosa munkjacka rosa skor

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Jag minns inte om jag drömmde ngt

10. När skrattade du senast?
Igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting, det är rätt sterilt här

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt o konstigt... Skumma människor, räknas det?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tror jag har gjort den förut...

14. Vilken var den senaste film du såg?
Vet inte faktiskt.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
(kopierar Annicas svar)
En stor gård jag kunde ha alla mina nyinköpta islandshästar på :)


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det "folk" inte vet behöver dom heller inte veta ;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inte en aning. Svårt o välja

18. Tycker du om att dansa?
Hellre än bra!

19. George Bush?
Det är han borta i usa va?

20-21. Vad blir det till middag?
Blir ingen middag idag (skumt, varför två frågor på en ??)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Har jag redan gjort

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vill o vill... Men jag tror han skulle säga "vem är du"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Tror alla som läser här redan blivit utmanade eller svarat.

6 kommentarer:

  1. "vem är du"..*garvar*


    Ja jag satsar nog också på det svaret när den dagen kommer..*lol*

    Mmmmm avloppsgrejen börjar bli grymt tröttsamt, har haft problem sen vi flyttade in. Ska ringa HSB idag igen.. Dom ska få sina fiskar varma. Inte för att det spelar någon roll men ändå. =P

    SvaraRadera
  2. Åh, duktiga du vad snabb du var... men inga hemligheter här inte... jag slog till med trumpeten jag *fniss*

    Och "vem är du" är ju helt klockren *asg*

    SvaraRadera
  3. Kul Madde :) När ska du på kurs då?

    SvaraRadera
  4. Mmmm nu snackar vi nostalgitripp... *skakar på huvudet* Det var tider det. *ler*
    Fan vad kul vi hade, å fan vad man gjorde bort sig..*skäms*

    SvaraRadera
  5. Hmmm njä jag har så många bilder både från malmö och sthlm så..
    *harklar* mmm sidorna har trillat bort en efter en. Fast det har ju gått lååååååångt tid också! Har massor av roliga kort på dig i mitt fotoalbum (ej i datorn) jättesöta och oskyldiga. Tur att vi var så oskyldiga på den tiden... *lol*

    SvaraRadera
  6. *skrattar* ja det är fanimej dags alltså..
    Fast redbull får du nog precis som då dricka själv..;)


    Förresten, visst var det du som var pengaväxlaren? ^*fnissar* har för mig det. Eller växlare å växlare...*s*

    SvaraRadera