15 oktober, 2008

Genas Cup

Japp! Jag anmälde mig igår! Det blir en Genas Cup i år också!

Förra året gled jag chockad in på en tredjeplats med Freyja.
Freyja hade väl ridits lite grann i drygt en månad eller så. Vi åkte mest för att Freyja skulle få komma ut o göra något annorlunda.
Vi hade öht inte travat hemma, förutom de första dagarna med skor i fram.

Dock gled vi in på dessa toppenfina poäng:
Tölt 5.0
Trav 5.5
Skritt 5.5
Galopp 5.0
Totalt 5.25
Vi får väl se om vi kan bräcka det i år! Faktum är att jag tror hon är ett par kilo tyngre än då, så vi får väl se hur det går.
Kul ska det bli i alla fall!

Jag har lagt in ett önskemål om att få lägga pass som femte gångart (Programmet är 1 varv tölt, 1 varv trav, ½ varv skritt, 1 varv galopp och ett varv i valfri gångart)

Ska bli kul o se vad Haffi tycker om henne, han har ju inte sett Freyjsingen på ett helt år! :D

Nähepp, nu måste jag visst jobba igen!?!?
Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Hmmm men du kan inte få så bra poäng för jag ska ju vinna :P

    SvaraRadera
  2. Meh! Jag är övertygad om att du kommer öka dina poäng mest procentuellt, men VI tänker vinna! Sådetså! :P

    SvaraRadera
  3. Oj oj...du kan ju försöka... Då har vi en intern tävling nu oxå då *fniss*

    Vi hade förra gången
    3,5 - 4,5 - 5 - 5

    SvaraRadera
  4. Japp! Har vi, men som sagt, jag vet att du ökar dina mest procentuellt, men jag tänker få mest totalt! :P

    SvaraRadera