02 oktober, 2008

Lektion och layout

Ridlektionen igår var jätterolig! Jag fick bara några "små" läxor.

Vi fick samla samla och mjuka. Sen tölta tölta och tölta lite mera. Sen fick jag även chansen att visa fröken vad duktiga vi blivit med traven! Jag var så glad o stolt!

Sen ner på grusvägen och la lite pass i ljuset från frökens bil. Det gick sådär. Jag fick till en pass som var ganska ok. Bättre har det gått!

Läxorna då?! Pass i skogen! Tjoho! Men sen undrar jag hur i hela friden jag ska vänja mig vid att ha handen sådär högt?! Nå ja, det ger sig väl.

Sen har jag försökt minska "skriket" på sidan när man kommer in. Skulle egentligen vilja göra om hela layouten, men eftersom jag just nu inte har något bildprogram får det bli såhär så länge. Bättre eller sämre? Vad tycker du?!

Kramisar!

~Maddi

1 kommentar:

  1. Det är fint :) Bilder kan du ju fixa ganska bra på www.picnik.com
    och så färger brukar jag hitta - man kan göra egna mönster också - på www.colourlovers.com

    Hej Hej - Lisa

    SvaraRadera