04 december, 2008

Igår...

Jo då, jag höll mig ganska bra till schemat igår. Vi red mycket innanför spåret och för det mesta var det ganska rakt.

Det som var lite utanför planen var att jag red volter i höger varv en sådär 10 000 varv för att verkligen sitta på båda sittbenen. I vänster varv går det mycket bättre. Jag höll helt ärligt på att bli galen på mig själv och jag hade tänkta spjut genom kroppen både uppåt och frammåt och nedåt och gud vet åt alla håll dom pekade... Tillslut fick jag nog till det iaf.

Sen travade vi en hel del, gjorde lite bågar längs långsidan. Det gick ganska bra. Vi föll över till tölt ett par gånger såklart, men jag hade inte väntat mig något annat heller.

Galoppfattningarna gick sådär... Nå ja, man kanske inte ska ha för mycket planer för ett och samma ridpass.

Ska bli jättekul o gå på kurs i helgen! :)

Kramisar!
~M

6 kommentarer:

  1. Vad kul att det gick så bra! Det såg bra ut, det lilla jag hade tid att titta på er.

    Ska verkligen bli jättekul i helgen :D

    SvaraRadera
  2. Kurs igen? Vad jag blir avundsjuk, här finns ju inget...

    SvaraRadera
  3. Ska bil jättekul på lördag :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får det jättekul på kursen. Blir lite avis.

    SvaraRadera
  5. Man kan ju inte fixa allt på samma kväll, tycker du var duktig ändå :) Och sen får ni träna massor i helgen :)

    SvaraRadera
  6. Allihopa>> Jag hoppas på o lära mig massor av nytt på kursen! :) I det här fallet är det visst ganska bra att bo i stockholmsområdet...
    Även om jag är lite sugen på att åka till "krokom" någon gång oxå ;)

    SvaraRadera