01 december, 2008

Globen horse show...

Japp, precis som så många andra har jag varit inne på globen i helgen. I år var jag dock bara inne på en show, finalshowen.

Det var ytterst lite isisar med, det var bara i inlednings- och avslutningsnummret. Freyjas pappa var med bland annat.

Vi passade på att smita iväg o shoppa under ponnyhoppningen - lungt o skönt i annexet, men ytterst lite som väckte köpbegäret. Jag kom hem med ett par neoprenboots, ett par ullstrumpor och ett ridspö.

Vad jag hellst skulle velat se var ju såklart den internationella islandshästtävlingen som visades på fredagen. Men eftersom jag luskat lite så har jag hittat en inspelning från den på SVT's hemsida.
De första 20 minutrarna typ. Kul kul!
Du kan också hitta den "här" (<- ja, det är en länk ;) )

Nu ska jag försöka jobba lite igen.
Kramisar!

4 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en kul kväll :) Crap att jag var hemma å mådde dåligt :(

    SvaraRadera
  2. Men vi fick ju se filmen av islandstävlingen i alla fall :)

    Och Jeppe förståss ;)

    SvaraRadera
  3. Men det var väl skönt att du inte kände dig så köpsugen :) Pelle tycker att vi har allt vi behöver till hästarna nu, men jag är inte sååå säker på att han har rätt ;)

    SvaraRadera
  4. Bra att du la ut länken med islandshästtävlingen. Det är alltid värt att se proffsen men framför allt deras hästar.

    SvaraRadera