22 december, 2008

Varm i hjärtat!

Ja, jag blev varm i hjärtat när jag kom till jobbet idag. Karin, Freyjas uppfödare, hade mailat mig en liten julhälsning.

Jag är så glad att jag fick äran att köpa Freyja, och ännu gladare av att hon har haft en så underbar uppfödare.

Den här raden i mailet, värmde mitt hjärta extra mycket!

"Freyja verkar utvecklas fint och det är jag så glad för, hon hamnade hos rätt person"
(jag hoppas det är ok med dig Karin att jag lägger ut den raden här?)


Karin är ju inne och kikar i bloggen då och då. Dessutom hörs vi på telefonen med jämna mellanrum.
Jag är så innerligt lycklig över Freyja!
Tack Karin, för att jag fick köpa henne!
Kram!
Maddi

4 kommentarer:

  1. Till skillnad från
    "Vilken Stjarna??" *fniss*

    SvaraRadera
  2. Ja, du har en bra fin häst. Nu vet jag ju inte hur hon går och så där. Men hon är så förbaskat snygg!!!!

    God Jul och Gott nytt år till dig och Freyja!
    önskar Eva och Frenja

    SvaraRadera
  3. Freyja är en riktigt fin häst :) Du har gjort en kanon jobb med henne, bravo Madde!

    SvaraRadera