23 december, 2008

Spökritt!

Ja, vi hade roligt igår i skogen. Freyja, Annica, Stjarna och jag. Vi var ute i skogen när det var kolsvart! Pannlampan jag lånat var inte riktigt min kompis. Jag tror den spökade!!
Freyja tyckte det var hemskt roligt att vara ute i skogen och mörkret bekom henne inte ett dugg!

Det var rätt tydligt att i alla fall hon såg stigen vi töltade på :P

Så, förutom några varulvar (nå ja, ögonen lyste iaf!!) och mördarballonger såg vi inget läbbigt.

Där emot så skrattade jag så jag höll på att ramla av när jag satt och hittade på elaka bus man kunde göra i skogen *fnissar*

Jag tror att det kanske borde arrangeras en spökritt i skogen lagom till halloween nästa år? Du kommer va Ammin?!
:P

Kramisar!

10 kommentarer:

  1. Visst är det så att det spökar i skogen och massa läskiga prassel och hemska ögon, visst är det så!
    Tur att jag inte var med er. Om du hittar på bus i skogen. Läskigt, du hade väl skrämt slag på mig. Halloween ritt, hm. Behöver ni spöken så säg bara till he, he.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Dont räkna in mig.. Om inte någon kan bo hos mig en vecka efter :)

    Jag blev nyfis, vad är mördarballonger för nåt??

    SvaraRadera
  3. OM jag skulle vara med måste jag nog ha den hästen som är minst rädd.. Jag och Stjarna skulle hetsa varandra å sen skulle vi flyga meter upp i luften å sen sken tillbaka till stallet :oP

    SvaraRadera
  4. Men Stjarna var lugn som en filbunke igår...

    SvaraRadera
  5. Mördarballonger?! Det är sånna som rätt som det är kan kasta sig över en och innestänga en i sin rundhet... eller nått.

    Eller oxå fladdrar dom bara äckligt i vinden och kastar läskiga skuggor :P

    SvaraRadera
  6. Eva! Klart det är så! Och det är ju så att det finns många fler ögon och vareler i skogen än de man lyckas se med en liten futtig pannlampa!

    När man hör något knaka i skogen kan man ju aldrig vara säker på om det var ett spöke, en ful gubbe eller en varulv! :P

    Det är ganska roligt, för det spökar iaf på Stenhugget. Det är inte allt för ovanligt att man inte känner sig ensam där uppe - när man borde vara ensam ;)

    SvaraRadera
  7. Ja Annica, men om det sitter en hispig Ammi på ryggen så är nog hon lika hispig :oP

    SvaraRadera
  8. Mördarballonger, släkt med med svampbob? *fnissar*
    Jösses...

    Spökritt lät ju himla kul annars.. Fast med såna ovan nämnda saker vet i katten...

    God Jul gummsan!

    *^kramis*

    SvaraRadera