26 maj, 2008

Matte shoppar!

Matte åkte iväg till WoW hästkraft idag och shoppade lite. Jag fick ett jättefint grått regntäcke och matte fick nya skor och nya ridbyxor. Vi kommer vara såååå snygga på tävlingen!

Sen smet hon iväg till Täby stall och foder på dagen också och köpte lite äckliga mineraler till mig. Hon försöker peta ner dom i maten men jag har kommit på hur jag ska undvika dem. Nu lämnar jag en grå matta med gegga i botten på matskålen, sen jagar jag grässtrån brevid matbyttan istället. Det gäller inte att vara smart - det gäller att vara smartast! :P

2 kommentarer:

  1. Matte kommer vara så snygg så snygg när hon rider nu :)

    SvaraRadera
  2. Mmm... Ja, jag kan ju knappast hoppas på regn - men OM det skulle bli regn, då får jag ha mitt snygga regntäcke. Men jag vill ha lagom varmt, tort och lite blåsigt. Då blir det lite drag! :P

    SvaraRadera