17 augusti, 2008

Äntligen sadel!!!

Åh! jag är så glad!
Provade Pelle o Lisas Kentaur igår på ridlektionen!

Satt skönt, bra stöd för skänkeln och den låg dessutom rätt ok på Freyja enligt fröken!

Härligt! Nu ska hon bara ner ett par kilo i vikt, och jag räknar iskallt med att den sitter bättre o bättre för varje kilo som försvinner! :D

Supertack Pelle o Lisa för att ni tog med den så jag fick prova!!

Jag sitter i sommarstugan i dalarna och längtar efter att få komma o hämta den och rida i den i morgon! Tjohoooo!

:D

~Maddi

5 kommentarer:

  1. Åh sadel, värsta lyxet :oD

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade den och att den passar :)

    SvaraRadera
  3. congratz.. Alltid kul med nya saker! =)

    SvaraRadera
  4. Men hallå Madde, är du fortfarande nöjd med sadeln? :) Nu har jag läst detta inlägg, jag vet inte hur många gånger.. när kommer det lite nytt? :)

    SvaraRadera