06 augusti, 2008

Shoppingnödig

Idag var jag så shoppingnödig så vi åkte till kupolen och jag planerade att shoppa megamycket - till mig själv!

Jag gick ut hårt! In på Only, hittade en rosa (suprice) top för 50 spänn. Sen rännde vi från affär till affär. På Lindex hittade jag... ... (ja, jag är mamma, jag vet) En ny regnjacka till Rasmus, matchande sydväst och fleecefodrade regnvantar - som såklart också matchade. Ett schysst fleece underställ - till Rasmus.

Ok, nästa ställe där vi handlade nått blev Glitter. O jag handlade *tataaaa* 5 grå gummisnoddar till mig. Strålande! Nu är jag på banan igen.

Sen gick vi in på H&M, och kom ut med, ett par mjukisbyxor - till Rasmus.
Skrutt oxå, in på Cubus, nytt försök! Jo då! Vi kom ut med ett par vanliga byxor, ett par mjukisar och två tröjor - till Rasmus.

Jag blev så deppig så vi gick på Waynes och drack latte och käkade lunch.

Sen gick vi och shoppade lite till mamma och sen åkte vi tillbaka till stugan.

Det är inte lätt o vara mamma och shoppingnödig inte.

Senare på kvällen åkte vi till Tulavippan för o hyra ett bord till mamma och hennes överflödiga auktionsfynd. Dom hade precis stängt, men jag rusade in o ryckte åt mig ett par underbart ljusblå foppatofflor till Rasmus. Han älskar dom!

Summering av dagen 64,50 till mig och dryga tusenlappen till Rasmus.
Jaja, så kan det gå ibland. Jag får väl göra en ny raid på New Yorker när jag kommer hem. Jag måste ha ett par jeans till och lite snygga toppar finns det alltid plats för i garderoben.

Kram!
~Maddi

3 kommentarer:

  1. mmmmmm brukar visst kunna bli så har jag hört.. ;)
    Blir väl knappast bättre eller?

    ;)


    kramis

    SvaraRadera
  2. oj oj inte lätt att vara Madde ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, inte lätt - känner igen det där, även om det var längesen man fick köpa kläder till barnen - Philip blir helcrazy om man ens försöker köpa en t-shirt till honom - så passa på så länge du får handla till kidsen :)

    SvaraRadera