12 juni, 2010

Kort referat - Tävling

Ja, det gick inte riktigt enligt planen idag. Jag var SÅ taggad och Freyja lika så skulle jag tro. Men mattes usla planering och strukturering ställde till det lite för oss. Obefintlig framridning resulterade i låga resultat på tölten i fyrgången = totalt 4,80 om jag inte minns fel.
Fick en 6'a på galoppen, en kommentar om trevliga rörelser och en om snygg hälsning, så jag är mycket nöjd under de förutsättningar jag skapade.
Söt är hon i alla fall :)

Foto: Elli (urklipp från mkt större bild)
Freyja fick ju en chans till att visa vad hon går för och det gjorde hon med bravur med Isabell i sadeln. Isabell red Freyja jättebra och Freyja skötte sig eminent! 4.10 och en 6'e placering i T8'an. En liten tjyvtitt kommer här... <3
Foto: Elli såklart

Nu är det verkligen bingen som gäller, i morgon är en till dag på Husbyöhn då jag ska hejja för glatta livet på bästa Annica, Rosanna, Inga-Lill, Nilla och alla andra jag känner som gick till finalerna :) Ni är så himla bra!! Inte konstigt att jag blir tävlingsinspirerad när jag har vänner som er omkring mig!! <3
Kramisar

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig helg. Väntar med spänning på lite bilder. Sorry att jag är så usel på att filma. Tur det inte var på Upplandsmästerskapen ;)

    SvaraRadera
  2. Isabell och Freyja var verkligen jätteduktiga. Jag såg tyvärr inte så mycket när du red, jag kom till framridningsbanan under skritten... Tack för en superhelg! :)

    SvaraRadera
  3. vilket fint pannband Freyja har :)

    SvaraRadera