01 juni, 2010

Meckar med filmklipp

Mm.. Det gör jag ikväll, så mycket att jag har missat o kolla på TV... det är rätt illa!
Ja, så har jag snackat skit med Ammi. varit handlat kläder med sonen och brännt mig på läppen på min latte också... Men mest har jag försökt få ordning på filmerna sen i helgen.
jag blir knäpp på att dom är 16:9 i kameran, men blir 4:3 i datorn - i alla program utom Samsungs Media Show...  Men även  jag laddar upp genom det programmet så blir dom 4:3 på youtube - och det ser helt ärligt inte klokt ut... :S

Nu håller jag på o gör om ett klipp och sparar om det, så får vi se om det funkar. Första testet var på mig o Freyja, nu får Isak och Annica vara försökskaniner :)

Återkommer om jag får ordning på det :)
// Maddi

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får till det :)

    SvaraRadera
  2. Det var trevligt och himla nice att få sitta i soffan :oP Kram!

    SvaraRadera