22 oktober, 2010

Oroad...


Jag är lite lätt oroad... Det ska komma hem en tjej till oss idag med en katt vi förmodligen ska köpa... MEN hon är sämst på o svara på mail, sms och telefon... :( (det har hon iofs varit hela tiden...)

Igår pratade vi i telefon och bestämde att hon skulle komma hit ikväll innan jobbet. Hon bor typ 2 timmar bort och börjar jobba om en timme... Ringde vid 4 för o kolla när hon trodde hon skulle vara här o ge henne en vägbeskrivning... Hon knäppte bort samtalet... Så jag skickade ett sms istället ifall hon var upptagen. Inget svar. Så jag försökte ringa igen nu - och hon knäppte bort samtalet igen. Nu börjar jag inse att hon nog tillhör de oseriösa säljarna på blocket. Det största problemet, utöver den allmänna besvikelsen lär bli att förklara för Rasmus att den söta katten på bilderna vi tittat på hela veckan nog inte alls kommer flytta till oss :(

Shit vad besviken jag är :( :( :( :(

5 kommentarer:

  1. Men åh va trist =( Vad är det för stil??

    SvaraRadera
  2. Trist med oseriösa människor! Stackars Rasmus, hoppas ni hittar en annan kisse.

    SvaraRadera
  3. Hmm? Inte det man egentligen ska säga men jag gör det ändå: Det finns så många katter som är till salu/bortskänkes så ni hittar nog ngn ny. Är det en speciell ras eller "bara" en speciell katt??

    SvaraRadera
  4. Jag har en kattlåda om Ni behöver.
    Hoppas Rasmus får sin katt.
    Skitkärring som inte svarar men sköter hon djuren som telefon är det nog lika bra att Ni hittar en på annat ställe.
    Leffe

    SvaraRadera
  5. Båda mina grannar har kattungar och har försökt att övertala mig att ta ett gäng. Vill du att jag kollar med dem? Det är vanliga bondisar. Men helt bedårande. Hör av dig! Klart Rasmus ska ha en kisse.

    Eva

    SvaraRadera