27 november, 2008

H.E.A.T (<- länk)

Bild snorpad av någon på Facebook från Firefest
Ja, ok, jag gör lite reklam för lillebrors band. Inte sådär jätteofta jag gör det, fast jag tycker dom är jätteduktiga! Deras senaste skiva spelas en del hemma.

Jag tror jag har alla deras demosar hemma och dom har utvecklats ofantligt mycket senaste åren (är det sen lillebror slutade sjunga kanske? ;) )

Dom blev "Newcomer of the year" i P4 och har spelat på Sweden Rock 2 gånger tror jag. Dom ska även vara med 2009.

Sångaren Kenny, har en ENORM pipa! Skithäftigt. Dom har skivkontrakt och har varit förband till Toto, Alice Cooper och ska nu ut på europaturne med Edguy och vara förband.
Häftigt.

Men det ÄR ju så när man är storasyster. Jag ser dom som småkillar som knappt når med fingrarna runt halsen på pappas bas. Det kommer nog alltid vara så :)

Lillebror Jimmy är grym på bas, men helt ärligt, frisyren? Sminket? De randiga brallorna?? Alltså, han var mycket sötare när han var fem ;)

Nu vet ni lite mera. Och jag hoppas innerligt att det är en bra låt dom ska framträda med så man slipper skämmas så jättemycket :P (jag lär dock skämmas om han har dom där jävla brallorna på sig!!)

3 kommentarer:

  1. *asg* Byxorna är ju för hemska...

    Kommer ihåg på den tiden han höll på att försöka bråka med Joel och Joel satte handen i pannan på honom så han fick slå sig trött, och sedan vände upp och ner på honom... *fniss*

    SvaraRadera
  2. *asgarvar* Ja, det var tider det! :P

    SvaraRadera
  3. ja dom har en förmåga att växa upp. Ska hålla en tumme för din bror när det är dags..
    =)

    SvaraRadera