13 januari, 2010

Tjohooo!

Det är skönt med fler tävlingssugna i stallet! Bästa Inga-Lill blev så sugen så hon bestämde sig för o tävla på Rickeby i alla fall. Vilket också innebär att jag kan åka eftersom Freyja får sällskap i släpet!! :D Tjohoooo vad glad jag är!

I sommar är det dock jag som tränar Freyja på "ensam i släpet" så jag inte behöver vara så beroende av andra. Hästskrället har ju en historik av att gå över och under bommen när hon är själv... Jag tar ut Janne om det krävs. Ja, jag kan ju ta ut honom ändå i och för sig. Han har lovat mig att lära mig hoppa upp i sadeln, via stigbygeln, utan sadeljord.

Jag tror inte jag ska träna just det i min hyfsat nya Globus.

Jag är så glad så glad så glad! Ikväll bär det av till lilla ridhuset för träning!
Tjohoooo!

8 kommentarer:

  1. Va roligt att du och Inga-Lill ska tävla. Då blir de flera att heja på och fota.
    Jag har slarvat bort Jannes nummer, tror du att du kan sms det till mig igen, jag måste få på "skrället" själv.

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Tjohoo på dig själv du ;-). Oj vad vi måste träna ikväll...

    SvaraRadera
  3. Jättekul Madde och Inga-Lill! Ska hejja massor på er - men nu får nog Pelle träna lite extra, för ni tävlar väl i samma klass ;) Kul!

    SvaraRadera
  4. Annica>> :D

    Eva>> Ja, skitkul! Jag är så glad så glad. Du har sms btw ;) (som om du inte märkt det *fniss*)

    Inga-Lill>> Lätt! Här ska tränas! Måste komma ihåg bootsen ikväll bara ;)

    Lisa>> Japp, ska tävla mot (Eller med kanske?) Pelle. Det ska bli så roligt!!

    Inga-Lill> Det är toppen, du kommer kicka ass, så slipper jag få stryk av dig :)

    SvaraRadera
  5. åh fler tävlingar :) Trevligt. =D
    några i närheten?

    SvaraRadera
  6. Pfyrix>> Ja, typ i märsta faktiskt :)

    SvaraRadera