31 maj, 2010

Resultat o rosetter

För minnets skull tog vi kort på resultaten eftersom Nattfari är lite långsamma på att få upp resultaten på hemsidan :) Lättare och jämföra poängen från uttagningen och finalen då. Jag red mer på form i trav och galopp eftersom jag fick kommentarer om för högt tempo på dessa under uttagningen och vips, så höjde jag lite igen. Det finns mycket mer o höja, framförallt på tölten. Det är det där flaxande huvudet - jag blir galen! Nu ska här utrustningstestas.
Jag fick en bra kommentar av Lena under hovbeslagskontrollen, att Freyja gick så fint i tölten men att hennes viftande med huvudet drar ner poängen. Men att dommarna också såg att jag inte gjorde så hon flaxade, utan att det var något annat som störde henne... hoppas jag får bukt på det till Stormur...


Annica tog den här fina bilden på våra rosetter i bilen på vägen hem, så jag snor den :P Mina överst och Annicas under...

:D

5 kommentarer: