11 februari, 2009

Frankfurt!

Stress och panik!
Är hemma och packar, ska vara på arlanda 13:15 för att åka till frankfurt i all hast!
Jag undrar om man kan ha med sig två datorer ner?! Ja förtusan, det borde väl gå va?!
(dom har ju spärrat allt roligt på jobbdatorn)

Jag ska genast se om jag kan klämma ner den här i jobbdataväskan.
Kommer hem fredag kväll, så Freyja kommer vara mycket mjuk o fin på söndag - eller inte!
Tur jag hinner rida lite på lördag i alla fall...

Phju!
Dags o packa färdigt! Taxin är här om 15 minuter.

Puss o kram!

5 kommentarer:

  1. Jag ska försöka röra på henne någon dag1

    Ha det så bra där nere.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är jobbet men vad jobbar du med som reser så ofta?
    Ha det gott in Germany

    SvaraRadera
  3. Här är det fart och fläkt, undrar som Dannie - fast du förklarat har jag inte fattat vad du gör på jobbet Madde? :)Trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Annica>> Tack älskade du!!

    Dannie>> Jag håller på med lite specialprojekt just nu, uppdaterar systemen på jobbet, typ testar.

    Hrisse>> Ja, det är helt galet! Var hyfsat stressad idag på dan :)

    SvaraRadera
  5. jasså du är där nere och spökar. Lattjo :)
    Nä sjal hoppar jag faktiskt. Men förhoppningsvis sover hon en stund då och då och sen kommer ju P hem å får ta över en stund vid behov. Fast i början antar jag att jag kommer sova varje sekund jag får över.. *fnissar*

    SvaraRadera