11 februari, 2009

Hotellet

Japp, så är man incheckad på hotellet. Den här gången bor jag på Dorint. Det är tredje gången jag är i Frankfurt och det är det tredje hotellet jag bor på.

Rummet här är väl lite större än på förra hotellet, sängen är humungus men jag har inget badkar.

Jag har hört rykten om att frukosten här är outstanding så jag längtar redan till i morgon bitti.

Jag har hunnit jobba lite granna och ätit middag (hamburgare) på hotellrestaurangen. Sen gav jag och Christian oss ut på kvällspromenad. Vi tänkte gå till Starbucks men dom uslingarna hade precis stängt! Jag SKA gå dit i morgon.

Verkar som om det är tokmycket att göra, så vi får väl hoppas på att jag klurar ut vad så fort som möjligt i morgonbitti så vi kan sätta lite fart. Deadline är på fredag. Vi får väl se om jag gör någon nytta eller om jag bara fick en extra möjlighet att njuta av att sova hela natten utan o få barnfötter i ryggen. Ja, och inte att förglömma - frukosten - Jag ska banka på dörren till restaurangen klockan 06:00 ;)

Kramisar!

2 kommentarer:

  1. humungus ??? Det låter som bulgur eller nåt sånt *s*

    Sov så gott tjejen och ät lite frukost åt mig med imorn *gnattkram*

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sovit gott i stoooora sängen :)

    SvaraRadera