26 februari, 2009

Orolig...

Det är inte ofta jag är orolig inför flygningar eller andra typer av resor. Men idag är jag det. Jag är skitorolig! Det kommer INTE bli kul att flyga hem ikväll.
Jag har dragit på mig en förkylning som bommat igen hela huvudet och öronen, frågan är om jag inte har en släng av öroninflammation oxå...

Jag snyter mig en gång i minuten och kör stenhårt med nässpray (som man får använda max 3 ggr / dag enligt hårda förhållningsregler från apoteket) och hoppas på att det ska släppa så jag kan andas med näsan.
Mitt eget tryckutjämningssystem är helt satt ur spel och jag kommer ha så jävla ont så jag dör när jag flyger hem. Undra om jag kan få tag i sömntabletter och peta i mig strax innan jag kliver på planet så jag hinner somna innan vi lyfter?

Jag är livrädd o ha två spruckna trummhinnor när jag landar ikväll...

Blääääää!!
Tyck synd om mig!!
Kram
Madde - för första gången i sitt liv - flygrädd

3 kommentarer:

  1. Lider verkligen med dig.. Jag har aldrig varit tokförkyld, men lite förkyld räckte för att skrämma mig.. :( Jag hoppas verkligen att det går bra ändå *kramaromenmassa*

    SvaraRadera
  2. Tur att du hade världens snällaste flygvärdinna :)
    *kram och härligt att ha dig hemma igen*

    SvaraRadera
  3. Ursch, förstår - inte kul att flyga när man är så förkyld. Hoppas resan går bra ändå :)

    SvaraRadera