20 februari, 2009

Tjohooo!

Imorgon är det ridlektion igen! Kul kul!
Jag ska upp tidigt! :D (nå ja, jag börjar väl rida halv 11, så inte så värst tidigt)

Igår när jag åkte hem från mamma kom jag på något hemskt roligt. Jag kommer inte ihåg vilken dag jag tankade senast. Jag vet att det var någon dag i helgen kanske, det borde det ha varit. I lördags kanske. Men jag har fortfarande halv tank! Det är ju helt underbart! :D
Oj, jag nästan längtar till nästa sopparäkning ;)

Ska nog krypa ner i bingen strax o se slutet på När lammen tystnar

Kram kram!

3 kommentarer:

  1. Härligt! :) En positiv sak :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det en skön känsla! :D
    Jag tror du influerade min dröm i natt, läskigt och om det inte är du så vet jag inte vart det kommer ifrån.. Hoppas det går bra nu när du rider. *kram*

    SvaraRadera